Головна » Файли » Мої файли

Монографія - 2013
25.12.2014, 21:15

 

 

Зміст

 

ВСТУП…………………………………………………………………….4

РОЗДІЛ 1. Психологія гандикапізму………………………................7

  1. Філософія та соціологія інвалідності ……………………………7
  2. Гандикапізм та основні форми його прояву…………………….24
  3. Експериментальне дослідження рівня проявів гандикапізму в суспільстві…………………………………………………………35
  4. Філогенетичні та онтогенетичні корені гандикапізму…………53
  5. Значення інформаційних систем та структур щодо зменшення соціально-психологічних чинників проявів гандикапізму….…66

РОЗДІЛ 2. Індивідуально-психологічний комплекс гандикапу…76

  1. Поняття гандикапу та комплексу гандикапу………………….76
  2. Взаємозумовленість гандикапізму та гандикапу……………..79
  3. Психологічна складова комплексу гандикапу…………….….86
  4. Особливості сприйняття людиною з фізичними обмеженнями власної інвалідизації…………………………………………..110
  5. Психологічна експертиза комплексу гандикапу у людей з обмеженими фізичними можливостями…………………...…148

РОЗДІЛ 3. Гандикапність як індивідуально-типологічна риса особистості………………………………………………………….…158

3.1. Обґрунтування запровадження категорії «гандикапність»…..158

3.2. Психологічна сутність гандикапності…………………….……160

3.3. Експериментальне дослідження гандикапності……………….189

РОЗДІЛ 4. Теоретико-методологічні основи програми профілактики та корекції проявів гандикапізму……………....255

4.1. Концептуальні основи побудови групових тренінгових занять.255

4.2. Принципи планування та організації програм тренінгів………260

4.3. Структура та методи тренінгових занять ………………….…..267

РОЗДІЛ 5. Активні соціально-психологічні методи корекції та попередження проявів гандикапізму ……………………………………....275

  1. Тренінг регуляції проявів гандикапності ………………...….275
  2. Тренінг регуляції комплексу гандикапу …………………….306
  3. Тренінг із підготовки студентської групи до навчання з одногрупниками з особливими потребами …………………..365
  4. Психологічна готовність дітей з інвалідністю до спілкування з однолітками без патології ……………………………………..379
  5. Розвиток професійних навичок студентів у процесі роботи з людьми з особливими потребами …………………………….397

ВИСНОВКИ …………………………………………………………..411

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ …………………….……415

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Мої файли | Додав: Олексійович
Переглядів: 622 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar